maandag 5 januari 2009

Proeftijd voorbij

Ja. Ik heb het nu ruim een maandje geprobeerd en vinnut toch wel leuk. Wat? Mijn nieuwe baan? Ja, dat ook. Maar nee, ik heb het nu over twitter. Zeker toen mijn allerliefste collega Martijn D. met de app twhirl op de proppen kwam. Een soort van msn-achtig tooltje waarop je in één oogopslag ziet wat je vrienden bezighoudt, wie jou persoonlijk @twittert en... nog veel meer. (Tussen-P.S. @ de mensen die mij wat beter kennen: Scusi! Ik weet, het is niet boarderbabe-like, maar ik heb het nog niet helemaal uitgeplozen. Waarom niet? Tja... druk hè. Met mijn nieuwe baan.) Da's nog eens een handig ding! Mag de F5-knop ook weer genieten van zijn welverdiende rust.

Owja, followers zijn welkom @twitter.com/boarderbabe (what else?!). Mensen om te followen natuurlijk ook.

1 opmerking:

radavi zei

heb het ruim een jaar denk ik, aan het begin vond ik het niets, en nu ik wat meer mensen ken die het ook doen, is het wel leuker inderdaad :)