dinsdag 27 januari 2009

Boarderbabe mobiel

Twee weken geleden heb ik mezelf een nieuw cadeautje gedaan. Mijn Samsung G500 vertoonde naar mijn idee net iets te regelmatig kuren (Hallo, hoor je mij? Hallo?), en in mijn nieuwe baan is mobiel internetten toch ook wel handig. De iPhone waar ik ooit zo enthousiast over was is het niet geworden. Nokia klinkt mij - om in boardjargon te spreken - iets te ''Burton'' in de oren (goed spul, maar je betaalt ook fors voor het merk). Wat dan wel? Met Kerst showde mijn neef Marcel zijn nieuwe foon. De Xperia van Sony Ericsson. Een blik op het uitschuifbare qwerty-toetsenbord en ik was verliefd.

Vandaag ontdekte ik dat ik, naast twitteren, msnen, mailen en hyven, vanaf mijn spiksplinternieuwe SE Xperia ook mobiel kan bloggen. Bij deze!

2 opmerkingen:

radavi zei

waarschijnlijk alleen standaard naar blogger.com en geen andere?

Boarderbabe zei

Geen idee. Neem aan dat wordpress ook wel zo'n fuctionaliteit heeft, toch?