woensdag 4 maart 2009

Met stip op één?

Sinds eind november 2008 twitter ik. En, ik moet zeggen, met veel plezier. Wel merk ik dat ik daardoor minder blog. Want - als ik het korter weet te houden dan 140 tekens - kan ik al mijn hersenspinsels immers al kwijt op twitter. Boarderbabes hyvespagina is sinds de oprichting van mijn twitteraccount ook wat vastgeroest, net als msn trouwens. Het is namelijk veel leuker om en plein public te reageren op @nderen. Sommige twittervriendjes zijn bekenden. Die leer ik vaak op een heel andere manier kennen. Anderen heb ik nog nooit ontmoet. Maar ik weet misschien wel meer, of in ieder geval andere dingen van hen dan hun eigen vrienden.

Sinds een paar dagen is er een echte Advance Twittergids. Leuk voor de interne competitie binnen het bedrijf waar ik werk. Momenteel bungel ik nog ergens onderaan, maar 't is de bedoeling dat ik straks met stip op één kom te staan. Alle hulp, tips en cheets zijn welkom op twitter/boarderbabe.

3 opmerkingen:

radavi zei

Zo te zien werkt die eigenlijk alleen op 'volgers' Dus dan is het een kwestie van veel mee doen aan twit stats en counters e.d. want die volgen je vaak automatisch terug. dus kom je automatisch aan meer volgers.

Boarderbabe zei

Goeie tip! Gracie!

radavi zei

je staat nu op drie....